Cerita bersana Dewi – Hari Tiga: Selasa

Cerita bersana Dewi – Hari Tiga: Selasa:

ceritapanas:

“Itu la, semalam tu I
ingat pasal you rasa takut2, tu yang dengar macam2. Lagi pun orang kata
bila berubah tempat tidur, memang payah nak lena, lebih2 lagi tidur
rumah orang laki2 yang kita tak kenal.”

“Saya tau abang orang baik, saya pun dah rasa selamat dengan abang sekarang ni. Pasal tu saya boleh tidor lena.”

“Dah la tu. Pi la kalau nak mandi dulu, tapi jangan berendam lama2 pulak. Nanti terlambat kita.”

Aku tahu masa untuk
subuh masih ada, dan aku pula tidak dapat bergerak, batang aku menegang
semacam. Aku tak mahu dia melihatnya…

https://www.wattpad.com/606930578-cerita-bersama-dewi-hari-tiga-selasa

https://my.w.tt/6fYOMpRBJO

image

Categories